kulturvecka i mitt hjärta !

Denna vecka som har varit , vecka 23 det vill säga , så har det varit kulturvecka ..
Det är alltid kuuul :) , eftersom man slipper skolan .
Min höjdpunkt var att höra mina fina vänner spela .
Erika , Elin , Anna och Micke , ni va bäst helt enkelt !
Elin gjorde ett toppenbra solo :D <3

Fast jag och Erika var då bäst en av dagarna , då vi skulle hjälpa min systers band i och med att köra .

Jag skulle ju dock göra bort mig i år .. igen ..
Jag skulle promt sjunga solo , och självklart skulle det vara en svår låt ..
Nämnligen , "We are the champions"
Det var jättenervöst och jag trodde att jag skulle svimma , men det gick bra .
Jag tog mig igenom låten och när jag gick av scenen möttes jag av många kramar .

I veckan har vi även haft småstjärnor och min fina syster var underbar , vilket min andra syster också var !
Mina andra underbara vänner Matilda , Mikaela , Lina och Julia mimade till "Älskade ängel" .
 
Nu är det ledighet fredag , lördag , söndag .
 Härligt , härligt !
Min underbaraste vän Sandra kommer ut och vi hittar nog på något roligt att göra , som vi alltid gör :)

Aja , klockan är 23:00 och min mor ska sova och det ska nog jag med .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0