är man sjuk så är man.

jag, sjuk, idag. ingen bra kombination. morgonen började med att min puss-mamma väckte mig och jag kände att jag typ inte kunde andas p.g.a att jag hade ont i halsen...jag sa till mamma som det var att jag mådde dåligt och att jag hade ont i halsen. det blev ingen skola för min del. det blev hemsittande...det var nog det tråkigaste jag varit med om. jag gick upp, satte på tv:n kopplade in guitar hero (fast dosan...suger på gitarren), och gick sen ut till köket för att göra mig en macka. vad ser man? jo, en kant till bröd...den var inte speciellt god kan jag tala om. jag spelade sedan så länge att jag öppnade alla låtar och allting...gick sedan upp till brevlådorna på prommis med hunden, hoppade in i duschen och blev fast där ett tag. sedan kom min mor hem och det var dags för middag, tunnbrödrulle. sen satte jag mig här vid datorn, får inte heller träna idag, kan bero på förkylningen men man vet aldrig...ska nu passa min lillasyster ohc sedan kolla på hammarby-matchen åt min far. jadå, livet är tråkigt när man är sjuk.
förresten, min farbror och faster ska köpa två maine coon katter, dom kommer på fredag, så det blir nog dit och pussa och leka lite med dom.
namnet på bloggen är allt emmas förtjänst, pussar på henne!


Kommentarer
Postat av: EMMAAAAAAAA DA KING

I LOVE YOU !

2008-09-01 @ 21:44:52
URL: http://bardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0