metallica - one

sitter nu och lyssnar på metallica - one, kör på den och L.S just nu....funderar även på mina vänner Anna och Elin, tänkte snooza hos Elin med Anna idag. vi tänkte att vi skulle gå ut och äta och sedan ska vi kanske gå på bio eller köra på filmkväll. det kommer bli hur mys som helst! idag hade Anki bakat äppelkaka som vi fick äta på till fika i skolan. det var jääääättegott. till lunch blev det typ helstekt rygg carre eller nåt sånt, och bearnaise sås och potatisgratäng. jag och elin tog två portioner var. hihih, busiga vi var. det var faktiskt en ovanligt rolig teknik lektion idag. vi skulle nämnligen bygga broar av två limstift och 4 st A4 papper. jag var med Elin och Sofi, och vär bestod bara av papprena och tog över 12 kg. vår lärare, Sofia, tyckte vi var jätteduktiga. nu ska jag typ dra hemifrån om fem minuter...ska ta bussen in till norrtälje. heeejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0