o'boy

igår så hade jag planerat att handla jacka med min mor och vi gick runt typ överallt men hittade ingenting. gick sedan in på outleten bredvid skokanonen och köpte ett par byxor. efter det skulle vi handla mat för dagen, så vi åkte till flygis. vi åkte sedan hem och gjorde middag, smsade under tiden med sofi. kvällen slutade iaf med att jag och sara skulle sova hos sofi. så det blev mest skitsnack och chips. vid ungefär halv tolv ringde elin och frågade om vi kunde träfffas ett tag. och det är väl självklart att vi kunde. men vad vi inte visste var att det var fem mopeder som kom. men vi pratade lite med dom och jag snubblade omkull en gång. lite pinsamt...iaf vid tolv skulle dom åka vidare och vi började gå mot södersvik, fast det var lite läskigt och vi började inbilla oss saker så vi gick hem igen. då ville jag och sara kolla på white chicks så sofi fick sätta igång den, sen somnade gullungen och jag och sara fortsatte asgarva åt filmen och såg klart hela filmen utan att somna en enda gång. efter filmen skrattade vi lite till och somnade sedan även vi. jag vaknade två gånger idag, en gång 09.10 och sedan 09.29 och då var alla vakna, så vi gick upp och åt frukost och sitter nu här. lite senare är det ännu en tjejkväll som gäller, fast då ska elin vara med och kanske skogh. då blir det min lillkåk och tvn. men jaja, pallar inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0