1-3

Kollat på match idag. U-laget förlorade med 1-3, grymt bra var dom iaf. min far sa att jag kanske får spela match nästa helg. mot bkw...kul...men iaf. jag kollade med min älskade vän elin! hon är typ världsbäst!! efter att matchen var slut kom malis och jag hade tänkt sova hos henne, men det gick inte. jaja, har typ ingenting att skriva, så jag lägger ut en bild, en på mig och elin.                                                     
                                                                                       puuuuuuuuuuss puuss

                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

mästerfotografen häär :D <3

2008-09-06 @ 17:10:30
URL: http://ssaarraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0