1/4-09

Heeeejsan! Ett stort grattis till Madeleine som fyller 16 idag. Grattis gumman!
Första praktik-dagen är även avklarad. 6-åringarna är riktigt söta. Jag fick till och med en teckning! Töntvarning på mig. Träffade även Vickan idag medan jag satt och väntade på Elin. Hon är verkligen supersnäll. Iofs sas inte så mycket men hon är ändå söt. När jag hade mött upp Elin gick vi och tittade på skor och Elin köpte ett par. Sedan gick vi ner till hamnen och stod och snackade i solen, tills min mor kom och plockade upp oss.
Jag och mor åkte hem, käkade och sedan drog jag och Johanna till gräddö, handlade och tankade mopeden. När vi kom hem spelade vi skip-bo och sedan duschade jag. Så nu sitter jag här, färdigduscah och känner mig fräsch.
Ska nu dra.
PS: Har inte dragit ett enda skämt idag. Skäms på mig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0