Födelsedag + intagning

Hejsan alla ! Just nu är jag med min lillasyster Johanna . Min andra lillasyster , Josefine , fyller år idag ! Alla som kan grattar henne . Jag och johanna spendera faktiskt över 160 spänn på henne och hon blev jättenöjd . Hon är ju verkligen as söt .
Bara för det så måste jag nu skryta lite .
Jag är preliminärt intagen på estetisk linje med inriktning musik ! Shit , vad glad jag blev . Men tyvärr är jag lite orolig för nationella proven i matte . Jag känner mig inte säker på matten , men men det får gå som det går . TRor inte att ajg sänker mitt betyg pga nationella .

Men jag ska gå och käka nu och snart kommer gästerna .
Vi hörs bloggen !

Kommentarer
Postat av: Cissi

GRATTIS!!! Både till dig o josan! Verkligen kul med intagningen.. det eklart dt går bra på nationella proven oxå, du e ju en Wranning! puss puss!

SES SNART!!

2009-04-22 @ 10:07:49
Postat av: Jennifer

Tack :) Haha , joo hoppas det :D Puss !

2009-04-22 @ 18:44:41
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0