Glad påsk

Hejsan alla och glad påsk! Idag är det riktigt varmt ute , typ 17 grader och strålande sol , helt okej ! Igår blev det inget bloggande , jag var med Sandra hela dagen och det blev bara inte av . 
Vi hade typ inget att göra , så vi gick ut och gick . Tyvärr så hade vi så pass tråkigt att vi räknade grodor .. jag vet , det är pinsamt . Men vi kom upp i 71 grodor och jag trodde att de gjorde revolution vid södersvik .. lite pinsamt , men de var grymt många .
Jag och Sandra tittade sedan på skräckfilm , mirrors . Först tyckte jag att den var skum men sedan blev den läskig och jag höll på att dö när jag tittade in i varje spegel . Men men , jag får skylla mig själv .
Vaknade sedan vid typ tjugo över nio eller nåt och gick upp och käka . Sandra sov på ett bra tag och kom sedan ungefär när melodikrysset börjat . Vi gjorde det och sedan snackade .
Det blev sedan dags för mig att duscha och fixa mig . Så Sandra tog sin moped och stack hem , medan jag hoppade in i duschen och sedan skjutsade pappa ner mig till gräddö för att lämna fyra bullpåsar . Tack pappa !
Asså , jag blir så jävla irriterad på folk som säger att de kan göra saker och sedan skiter i det ! Jag och Sara diskuterade det här och det är alltid samma folk som kämpar för att vi ska få åka på klassresa och andra skiter helt totalt i att hjälpa till . Det är verkligen skitdåligt !
Men , jag kan inte göra något åt det .
Snart ska jag åka upp till farmor och farfar på påskbord , men nu ska jag titta på en sida om en novell tävling och kanske vara med ?
Vi får se .
Puss!




Puss på finaste skådisen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0