Gossip Girl

Hejsan alla ! Jaha , imorgon börjar skolan igen då . Har inte pluggat någonting alls förutom tittat lite i matteboken . Men vad ska man göra när man inte fattar då ? Jaja , lovet har varit bra . Madeleine sov hos mig från fredag till lördag . Härligt härligt !
På fredagen var jag med Jennifer i täby och kollade runt lite . Hittade skitmycket fina kläder , som min mor förhoppningsvis köper åt mig . När vi kom tillbaka var vi med Johanna och Ida . Det var skoj !
På kvällen var vi några stycken som grillade vid vår strand , hade tänkt lägga ut lite bilder men min dator är inte riktigt med på det . Det var iaf en mycket lyckad kväll , tycker jag .
På lördagen så passade jag , madeleine , johanna och lina farmor och farfars hund och tittade på vicky cristina barcelona . Jag personligen tyckte att den var bra men ingen annan höll med mig .
Sedan idag har jag inte gjort så mycket . Har mest blivit drama för mig .

Jag har kommit fram till att Gossip Girl är mitt absoluta favoritprogram ! Det är så bra och jag vet inte ens varför egentligen .. men det bara är det .
Ska nu tala vidare med min käre vän Elin , som har kommit hem från fjällen .
Puss !


Så jävla fin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0