I don't need a man.

Jaha, då var ännu en prao-dag avklarad. Efter praoen var jag på fritids ett tag och sedan gick jag ner på stan. In på HM där jag träffade Marre. Hälsade på henne och pratade lite. Sedan ville Frida att jag skulle ringa Ellen. Jag gjorde som Frida sa och jag och Ellen bestämde träff. Vi gick runt lite här och var och handlade lite. Sedan gick vi till Tullen och köpte varsin glass och en apelsin mer. Vi satte oss ute i solen och snackade. Jag kan lova att solglasögonen åkte på! Sedan gick vi runt lite till bla Garderoben där jag såg en skinnjacka. Den ska bli min! Jag älskade den och det bästa var att den bara kostade 599. Så min mor ska nog handla den åt mig. När vi inte hittade det vi letade efter där heller drog vi till Åhléns. Där träffade jag Amanda, snackade lite med henne medan Ellen handlade. Efter Åhléns drog vi till Kappahl där jag hittade en jättesöt tröja. Jag blev tvungen att köpa den. Den kostade 199, men jag anser att den var värd det.
Efter att vi varit på Kappahl gick vi till banken och sedan till Stockholmsbussen som vi tog upp till flygfyren. Jag tänkte köpa ett par läsglasögon, men de kostade 179 och det kändes lite dyrt. Så jag tänkte dra upp till ÖB eller Coop och köpa ett par imorgon.
Vi gick sedan till mormors jobb och åkte med henne hem. När jag sedan kom hem så åt jag sprödbakad fisk med potatis. Det var mums. Sedan spelade jag skip-bo med systrarna mina och sedan hamnade jag här.
Ska nu gå och duscha och sedan försöka läsa lite.
Puss!


Today


Tröja, 199:-


Kusin, Ellen.


Elin, från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0