I en himmel utan slut

Tjooo alla! Hur är det med folket? Här är det i alla fall skitbra. Dagen har lunkat på bra och när jag var klar med praoen drog jag ner på stan gick runt där och sedan när det var dags drog jag upp till busstation och väntade på min buss. En station efter att jag hoppat på kom Mikaela och vi babblade på om allt möjligt. När jag kom till södersvik började jag gå hemåt och stannade efter ett tag och väntade på Johanna. Vi började vandra tillsammans och sedan kom min far och hämtade oss. Hemma började jag arbeta på min "resonerande uppsats om konsten att göra slut". Det går trögt coh är tråkigt så jag ringde Sandra istället. Åt sedan lite middag och sjöng singstar. 
Jag måste berätta att ajg igår läste ut Så länge vi båda andas. Slutet sög, men annars var boken helt okej.
Sedan hamnade jag här. Ska snart gå ut med hunden, men vi hörs.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0