Infjärten

Hejsan alla ! Sitter just nu här med min lillasyster Johannis vid min vänstra sida . Idag har jag varit i norrtälje med mor och systrar . Jag och Johanna handlade en till present till Josefine och sedan handlade vi mat . När vi kom hem spelade vi kort . Riktigt roligt ! Nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig halv nio för då drar jag till infjärten och ska grilla med vänner . Kommer nog att bli riktigt kul , en del är ju lite drygare än andra och förstår inte varför man är där men de skiter jag i ! Kan man inte bara umgås med vänner så har man det jobbigt .. Efter infjärten ska man kanske hem och sova tror jag . Imorgon ska jag ju träffa Jennie ett tag för att hon ska hämta lite saker hon glömt hos mig .
Men nu ska jag dra .
Puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0