Jonas

Idag har nog varit den segaste dagen i mitt liv , enda fram till elevens val . Jag menar slöjd , spanska , matte och engelska .. kul ! Eller inte , men elevens val är faktiskt alltid kul . Anledning : Jonas ... han är ärligt talat dum i huvudet på riktigt . Jag har nog inte varit med om sämre lärare asså . Ska snart maila Åsa . Han är fan pinsamt .. Okeej , agressionerna avklarade . När jag kom hem tittade jag och Johanna på made . Astufft program . Ska snart gå och räkna läsk och godis till ett disco i skolan . Sedan ska jag titta i matteboken inför nationella imorgon . Jag är faktiskt inte så jättenervös . So what om jag skriver dåligt på just det här . Det är två andra också . Självklart ska jag ju försöka men matten är lite jobbig .
På fredag är jag ledig ! Så jävla skönt . Ska ta tio bussen in till stan då med Madelen Ekestolpe .
Men , nu ska jag maila Åsa .
Puss !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför är din lärare dum i huvudet? :O :D

Ledig på fredag? Orättvist. Jag har nationella och ett NO prov på fredag -.-

2009-04-22 @ 20:58:32
Postat av: Anonym

haha , berättar när vi ses :)hahaha , rätt åt dig (a)

2009-04-23 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0