Ledigt

Hejsan alla ! Asså , jag njuter av värmen .. jag blev bara tvungen att skriva det . Jaha , nationella prov i matten idag då . Jag tror att det gick hyffsat bra . Hoppas på att bli godkänd iaf .
Dagen idag lunkade på bra och jag var glad hela dagen . Jag fick reda på att vi ska göra en trerätters middag och jag är med Elin ! Vi har redan bestämt allt , behöver bara planera lite . Ska bli grymt kul .
Imorgon är man ledig då .. shit , vad skönt ! Dock ingen sovmorgon , men jag överlever nog . Ska ju in till stan vad fan ! :) Har man roligt när man sitter och lyssnar på playahead radion .. ? Nej , men hittar nog på något .

Funderar faktiskt på att fortsätta skriva på min lilla novell nu .

Vi hörs , puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0