Looooov

Hallå! Lov för alla som inte vet det...jag har lov nu! Ska bli så jävla skönt...att bara få vara hemma och så. Mamma och Johanna har ju åkt till gotland, vilket även min sötaste, underbaraste vän Elin har. Kommer sakna de så grymt mycket. Men till min fördel så är jag ensam med min far och Josefine, dessutom är Sandra ute på landet. Så ska nog spendera tid med henne och imorgon ska kanske min far ta med mig och Josefine på ålandsfärjan. Tuffa vi är!
Idag så har dagen lunkat på. Snackade lite med Philip, jag är glad att vi fortfarande kan snacka. Ifall han läser detta så vet han det nu.
Lämnade sedan in svenskan och Marie gillade mor och fars bröllopsbilder. Men vem tyckte inte att de var söta?
Efter skolan drog jag in till Norrtälje med Ida och Nina. Vi skulle träffa Robert, som är jätteliten och söt..nej, jag är inte pedofil. Jag lovar!
Senare på bussen hem så träffade jag Natha! Jag blev typ överlycklig, för jag har inte träffat henne på aslänge. Så grymt kul att träffa henne igen!
När vi sagt hejdå och jag kommit hem så smsade jag Sandra och hoppade sedan in i duschen. Så jävla skönt att duscha ibland. När jag hade duschat slängde jag i mig lite middag och sedan hamnade jag framför datorn.
Väntar nu på att Sandra ska bli klar och ska kanske möta Mikaela och titta på löshåret som jag kanske ska köpa.
När jag sedan träffar Sandra så ska vi dra hem till mig och titta på snyftfilm.
Måste gå nu.
Puss!






Min käre syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0