Papparazzi förfan !

Jaa , jag har ändrat header . Men tro inte vad ni ser , jag är inte galen .. bara lite (a) Sitter just nu och väntar på att klockan ska ticka . Infjärden väntar ju ! Har lyckats få med mig Eric också , känner mig lite stolt ! Jag har faktiskt lovat honom att jag ska ha min mobil i hans ansikte hela tiden , så ikväll ska jag vara Jennifer Wranning - papparazzi . Shit , det klingar fint . Våran kamera i familjen funkar ju inte , så mobilen får duga . Men jag kan låtsas vara papparazzi ändå .
Nu ska jag gå och börja fixa mig , kan ju inte se ut hur som helst för omvärlden .
Fast idag tänker jag ta Kenza Zouitens tips och tänka "gud vad snygg jag är" innan jag går ut .
Vi hörs bloggen , puss !

Kommentarer
Postat av: cissi

du e alltid snygg vännen!! trevlig helg o hälsa alla! puss

2009-04-17 @ 17:48:12
Postat av: Jennifer

haha , tack :) de hälsar tillbaka :D

2009-04-17 @ 19:27:25
URL: http://jenife.blogg.se/
Postat av: Philippa

JAG SAKNAR DIIIIIG ! ;o <3

2009-04-18 @ 12:05:45
Postat av: Jennifer

jag saknar dig också gumman :) <3

2009-04-18 @ 13:04:02
URL: http://jenife.blogg.se/
Postat av: lus

gillar det du skriver ;D:D

2009-04-18 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0