Today

Hejsan allihop! Var det fint väder idag eller? Jaaadå. Det skulle inte ha blåst men annars var det helt okej. Praoade och slutade tjugo över ett. Då skrattade jag lite för mig själv över att alla mina klasskamrater satt i skolan då medan jag hade slutat och drog ner på stan. Jag var ensam ett tag men sedan kom Ellen till min räddning och vi gick runt lite överallt. Jag hade egentligen planerat att dra hem med min mor men så blev det inte då det visade sig att min käre vän Elin ville träffa mig. Så jag bestämde träff med henne istället och vi drog ner till inter sport och sedan mötte vi upp Johanna och Ida och drog upp till donken. När klockan sedan blev tio i fem drog vi till busshållsplatsen coh åkte sedan hem. När jag och Johanna kom till södersvik affärn så fick vi gå hem. Mig gjorde det inte så mycket för att det var varmt ute och ingen har dött av en liten promenad. Väl hemma hoppade jag in i duschen och satte mig sedan och fortsatte läsa "Så länge vi båda andas". Tyvärr ni folk som ser ner på boken. Tyvärr måste jag erkänna att jag har fastnat för fjärde boken..och dessutom är det Jacob som är mest intressant, enligt mig. Sedan hamnade jag här. Ska snart gå och fortsätta läsa och intervjua mina föräldrar.
Puss!


Todays outfit


På vägen hem


Johannis på vägen hem


Solen sken på himlen när vi gick hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0