Halo

Har ni alla en stor dröm , som ni bara önskar skulle slå in ? Jag har flera . En är att våga söka till idol nästa år , en annan är att gå estetisk linje med inriktining musik , för att sedan plugga vidare på lärarhögskolan . Det är egentligen ganska tufft hur mycket olika saker man kan gilla . Ena dagen kanske man älskar gult och andra hatar man det . Dåligt exempel , men ni förstår vad jag menar .  Lite skumt faktiskt .

Sitter faktiskt hemma nu , tanken var att jag skulle till björkövallen för att ha ett litet klassmöte . Men nejdå .. här sitter man med halsont och huvudvärk och ingen alvedon har man heller . Det är ju .. härligt .. Men men , man får stå ut .

Hade nationellt-ptov i spanska idag .. hörförståelse . Jo , det är ju jättelätt när spanjorerna snackar på hur fort som helst . Man hinner fan inte uppfatta ett piss .. men , nu är hördelen avklarad och imorgon är det läsförståelse . Kul ! Hade även teknik-prov idag , jag som absolut inte hade någon aning om det . Men jag berättade för min lärare hur det låg till och sedan satte ajg mig och gjorde provet ändå . Satt kvar sist , duktig man är .
Jag svarade iaf på 10 av 15 frågor och utvecklade mina svar så gott som helst . Får hoppas på att det gick bra .

Bara för det så spelades Halo nu , det går ju bara att njuta till den och därför får min rubrik ha titeln ; Halo !

Tänkte lägga ut lite bilder från i helgen . Som bestod av Stockholm med Madelen på fredagen , fotboll på lördagen och barnkalas + fotboll på söndagen . Härligt !
Kommer även lite andra bilder , som t.ex. kläderna jag vill ha !


Ett måste . De är sjukt snygga !






Jag älskar chinos !






















Madelen i fredags


Vi käkade jordgubbar förfan !


Jag i fredags


Jag , senare på fredagen :)


Avslutar med en bild på Madelen och hennes korv , förfan vad vi garvade åt den !

Jag trodde att du var en bra människa .
Jag trodde att du var en smart kille .
Jag trodde inte att du var falsk .
Fyfan vad fel jag hade .


Puss på alla , vi hörs bloggen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0