Härligt härligt

Hejsan alla! Ursäkta för den otroligt dåliga uppdateringen.
I fredags hade jag verkligen ingen tid för jag var borta hela dagen. Först var det prao sedan ner på stan för att träffa Johanna, Ida, Nina, Åman och Kevin. Vi gick runt ett tag sedan träffade vi min kusin och hennes pojkvän Johan. Gick sedan för att träffa Madelen och åka med henne och hennes mor upp till willys och handla till vårat lilla disco. När vi kom fram mötte vi min mor och gick in för att handla. Det gick ganska fort och sedan var det bara att skynda sig hem och slänga i sig käk och sedan ner till discot. Sedan var jag där till halv elva och då var jag så pass trött att jag inte hade någon lust med att blogga.
På lördagen åkte jag in till norrtälje på morgonen och sedan när vi kom hem så ville man bara vara ute i solen. Sedan kom Elin och vi skulle mopeda in till norrtälje för vi skulle se Fast and Furious på bio. Som hade varit det jag längtat efter hela veckan. Så vi drog in dit och kom in i tid. Sedan for vi hem igen och då skulle jag upp till farmor och farfar. Var sedan där till halv tolv och då hade jag diskuterat med min mor och far om hund, det ledde ingen vart. Gick sedan och la  mig.
Nu idag då så har jag inget planerat. Ska försöka hinna klart med svenskan idag. Får väl se hur det går.
Dessutom är våren verkligen här nu! Vi grillade igår och satt ute hela dagen. 
Puss! 


Ida och Johanna i Norrtälje


Saris :)


Luddan


Min käre far


Johanna och Josefine var fullt upp i sitt ritande


Grillade


Kommentarer
Postat av: Anonym

de där var inte snällt jennifer :(

2009-04-05 @ 15:39:46
URL: http://ssaarraah.blogg.se/
Postat av: Philippa

JAG SAKNADE DIG IDAG DIN LILLI BUSUNGE !! <33

2009-04-06 @ 19:00:53
Postat av: Jennifer

Du är söt Sara :)



JAG SAKNAR DIG OCKSÅ PHILIPPA! <3

2009-04-06 @ 19:34:15
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0