Och sorger har vi inga

Shit , jag har kommit fram till att jag har varit typ .. överglad idag . Jag ? Som alltid brukar vara tjurig och irriterande , men nej . Idag har varit en riktigt bra dag . Det var till och med riktigt varmt idag .
På min och Philippas privata danslektion gick det riktigt bra . Vi har till och med kommit på första versen , lite refränger och sticket . Grymt duktiga är vi !

Jag har även spenderat nästan hela min eftermiddag åt optik-frågor . Jag ligger efter som fan och måste fixa dem innan vår lilla tipsrunda .

Juste , på mitt nationella prov i spanska . Hörförståelse , fick jag VG . VG ! Jag ? Som knappast kan säga hur mår du lixom .. men men , det är bara att njuta av det . Kan ju i och för sig inte säga att det gick lika bra på läsförståelsen . Dessutom hade jag två till prov idag . Först så var det Läsförståelse - Spanska och sedan var det Muntligt - Engelska .
På torsdag är det Muntligt - Matte som gäller . Jag ska inte klaga är med Johan , Philippa och Amanda så gruppen är ganska bra . Men Elin kunde faktiskt fått ha varit med i min lilla grupp , tycker jag .

Imorgon ska vi till roslags också , det blir säkert kul . Men som vanligt är jag negativ till allting så .
Det blir nog kul om jag får träffa Elina . Har inte träffat henne på aslänge . Det är nog dags snart .

Nej , nu väntar duschen på mig och även några till optik-frågor .
Men först får ni lite bilder .

Puss !


Jag , redo att ta mig an optiken utomhus .


Plugg , plugg och plugg !


Luddsan låg i Josefines docksäng , hon är ju för söt !


Jag älskar denna fina flicka Philippa Karlsson !


Kommentarer
Postat av: saris

Hehe tack gumman :) <3

2009-04-28 @ 20:29:50
URL: http://ssaarraah.blogg.se/
Postat av: Jennifer

varsågod :) <3

2009-04-29 @ 16:43:50
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0