Bögar, lesbiska och transvestiter. Vilken diskussion det kan leda till egentligen...

Varför är en del människor så kritiska mot t.ex bögar, lesbiska och transvestiter?
Det är väl en själv som väljer hur man vill leva och hur man ska känna?
Jag tycker personligen att det är väldigt omoget att trycka ner en del folk när de bara lever som de själva vill och som de känner. Vem orkar hålla på så egentligen?
Jag själv är inte en sådan person som gillar folk av samma kön, men jag ser heller inte ner på dem som är lagda åt det hållet.

Jag skulle mer än gärna ha en kompis som var bög, lesbisk eller transvestit. Det skulle bara vara roligt och samtidigt ganska intressant.
För mig att t.ex få reda på av en annan tjej vad hon finner attraktivt hon andra tjejer.
Det är mycket som man skulle kunna fråga och få reda på, så hur kan det vara fel att vara homosexuell eller liknande? Det är bara intressant för omgivningen. Jag tycker att folk ska stå på sig och inte vara blyga för att visa hur man är. Ingen annan person ska kränka någon för det.

Man är som man vill, lever som man vill och snälla, stå för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0