Funderingarna för idag är riktat mot.....

Mina funderingar denna gång är riktat mot tjejer.
Nu känner jag att det kan bli disskusioner, men aja...

Min första fråga är, "varför är tjejer så komplicerade"? Jag tror inte att jag har träffat en enda tjej som inte är komplicerad... Visst, jag är väl medveten om att tjejer tycker att killar är komplicerade också. Tyvärr tycker jag personligen att det verkar lättare att vara kille lixom. Är man sur på någon så är det bara att slå till. Men är man däremot tjej, så är det alla de där jävla tjaffsen och skitsnack bakom ryggen och allt sånt. Vilket bara är irriterande.

Jag får ofta höra att jag är som en kille, men jag är även bra på att köra på dem irriterande tjaffsen. Dock är jag inte så långsökt. Det är något som verkligen irriterar mig. Varför gå runt och grubbla på saker och ting hur länge som helst. Istället för att erkänna sina misstag, be om ursäkt och umgås igen. Livet är alldeles för kort för att spendera tiden genom att bråka. Onödigt om jag får säga det.


Okej, det är bara mina åsikter och ingen behöver ta åt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0