Har nu snott en lista ifrån Elin Törnqvist, som jag tänkte sysselsätta mig med ett litet tag framöver

Om dig själv:
Namn: Jennifer Sara Beatrice Wranning
Födelsedatum: 9 Augusti
Stjärntecken: Liiiiion
Stad du bor i: Jag bor ute på fucking Rådmansö, DET ÄGEEEEEEEEER!
Tandställning: Nope, men bör skaffa det....
Husdjur: Hund och rabbit
Syskon: Två småsyskon
Vem är din modeikon? Egentligen ingen...
Din kropp:
Hur lång är du: Ingen aning
Hur mycket väger du: Ingen aning
Vilken sko storlek har du: Allt från 38 till 39 (;
Är du nöjd med din kropp: Man kan alltid hitta något fel
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Vilken hårfärg har du: Blont, men ska nog färga det igen.

Dina känslor, tankar och humör:
Hur är du i ditt humör nu: GLAD SOM FAN!
Vad tänker du på just nu: Att Elin kommer hem imorgon
Saknar du någon: Ja
Gillar du någon: Ja
Är du kär: Nej, det är en överdrift
Älskar du någon: Ja.
Hatar du någon: Nej

Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: Jag är lycklig med mitt namn
Du skulle egentligen vela bo i: En annan stad (Johanna, Emma, Sandra och Elin vet nog vilken om de funderar)
Din högsta önskan är: Mycket
Du skulle vilja ha: En person (Som iallafall Johanna, Sandra och Emma vet vem det är) 


Sommaren 09

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? Jaa, det gjorde jag verkligen
- Dog någon som stod dig nära? Nej
- Vilka länder besökte du? Inget alls
- Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? Nej, men jag skulle gärna uppleva den här sommaren igen
- Vilka datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? Jag vet inte vilket datum det var, men skulle göra allt för att återuppleva det datumet.
- Största misstaget? Att låta en pojke få mig att gråta massor av gånger, om och om igen.
- Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, det har jag inte.
- Bästa köpet? En bok (Emma, var stolt!)
- Vad spenderade du mest pengar på? Ingen aning
- Gjorde någonting dig riktigt glad? Emma och det datumet jag inte kommer ihåg
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? One more time, Svennebanan och Boom Boom Pow
- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? GLADARE
- Vad önskar du att du gjort mer? Varit med Elin
- Vad önskar du att du gjort mindre? Varit mindre grinig
- Hur tillbringade du midsommarafton? Med Emma, Johanna, Sandra, Lukas, John, Linus och Philip
- Blev du kär i sommar? Ja, i en annan pojke än den som alltid fått mig på fall
- Favoritprogram på tv? SUPERNATURAL
- Bästa boken du läste i sommar? P.S I love you
- Något du önskade och fick? Jaa
- Något du önskade dig men inte fick? Tyvärr
- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Var med Elin
- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Om jag inte hade varit så blyg och tagit chanser när jag fick dem.
- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009? Går inte att förklara
- Vad fick dig att må bra? Kvällarna hos Martin Jansson
- Vem saknade du? Emma, när hon inte var där och Elin.
- Sommarens sötaste? Det vet Emma, Johanna, Elin, Linus, Mattias och Sandra. Vilket räcker för mig.
- Sommarens besvikelse? Fanns fan inga
- Sommarens bästa? Emma och Sandra
- Sommarens snällaste? Emma, Sandra och Maria
- Sommarens roligaste? Linny!
- Sommarens somrigaste? Skärgårdscupen
- Sommarens mysigaste? Emma, Sandra, Johanna och Jennie. SJÄLVKLART LINNY OCKSÅ!
- Sommarens frihetskänsla? Markus Krunegård
- Sommarens räddning? Kvällarna hos Martin
- Känsla inför skolstart? Tråkigt och roligt
- Känsla inför hösten? MYS


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lördag 1:a augusti? :O:)::

Jag vill bo i norrtääääääääääääälljeeeee!!

Underbar sommar, verkligen!

Miss uuuu

2009-08-25 @ 20:08:14
Postat av: Jennifer

DET VAR DET FAN!

Och du som alltid säger att ditt minne är så dåligt, vadfan jiddrar du om då? :o



Jag förstår det, Norrtälje är såååå coolt B-)

Jaa, jag skulle ge allt för att få uppleva den igen.

SAKNAR DIG BEJJJJBI

2009-08-25 @ 20:30:58
URL: http://jenife.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHA kom bara på att jag sa "Du kommer väl till Jennifer nästa lördag? :Y" till Parreman :D (a)



Eller scratch that. Jag har skitbra minne egentligen (H) (a)(a)



JAAA det är FETT coolt :D(H):D:D:D

Jag med!! Seaside får mig alltid att tänka på sommaren, guuuuuud va mysigt det va! Hamnen, Martin Jansson, när alla sov hos mig, hemma hos WILLIAM.. PERFEKT SOMMAR :D :D

<3

2009-08-25 @ 21:30:40
Postat av: Jennifer

HAHAHAH xD Jaa, jag kunde tänka mig att det var något sådant...(a)



Jag skulle ge vad som helst för att uppleva den här sommaren igen, den var den bästa på länge. Seriously!



Hahha, jag tänkte nästan att William skulle komma upp... HÄRLIGT VÄRRE!!! ;D

<3

2009-08-26 @ 09:07:17
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0