Jahapp, ingen lön just nu, men jag fick iallafall ett och annat förklarat nu

Annika var inte hemma när jag kom ner dit, så jag har inte fått någon lön än. Det är lite tråkigt, men pengarna kommer så fort Annika kommer hem. Så det är lugnt, pengarna är redan färdiga lixom...

Jag har nu talat med min mor som har gått med på att jag ska få färga håret brunt igen. Mitt hår blir verkligen förstört av den blonda färgen, så det är bara till det bästa.
Men hon vill att jag ska ha en ljusare brun istället för en mörkbrun färg, så det är ju bara att lyda mammas order? (a)

Min mor verkar ha vaknat upp på en bra sida så jag lyckades även övertyga henne om att Sandra skulle få komma.
Så min baby är hemma i Stockholm och packar, sedan ska hon dra ut till mig ute på Rådmansö.

Alla som hör att man bor ute på Rådmansö tror att vi som bor här är världens största bönder och de andra som hör det vet inte ens vad Rådmansö är. Jag kan då tala om att bara för att man bor här ute är man ingen bonde som springer runt med hängelbyxor, stövlar, keps och ett strå i munnen!
De som bor här är precis som vanliga människor och är vi är extremt roliga att vara med.
Inga förutfattande meningar tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0