Ska hämta min älskade syster vid bussen, kanske sista inlägget ni får idag. Ha en bra helg.

Det här lär nog bli det sista inlägget för idag (om jag inte snor till mig datorn senare).
Ska snart dra ner och hämta min lillasyster vid bussen, jag ska ta min fina moped. Tänk, att jag faktiskt får börja övningsköra nu. Bara pappa lämnar in papprena snart. Jag vill sitta bakom ratten så fort som möjligt!

Kan berätta lite snabbt hur kvällen förmodligen kommer se ut:

- Hämta Sandra.
- Åka hem till mig och fixa oss.
- Dra till Sofi.
- Chilla som fan.
- Åka hem igen.

Niiice, som fan måste ni medge.
Min mor får nog ett psykbryt på mig snart. Ska hämta min älsklingssyster nu.

Här får ni en bild på henne (när hon var brunett), söt som tusan är hon iallafall.



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0