Skulle göra om det igen för allt i världen

Jag ber så mycket om ursäklt för att jag inte bloggade igår. Det hanns inte med helt enkelt.
Jag var borta hela dagen och hade ingen tillgång till dator.

Seasons of love - Rent, är det som spelas i högtalarna just nu.
Någonting jag verkligen vill uppleva igen är våran soul konsert på Rådmansö skola. Det absolut jobbigaste, roligaste och underbaraste jag har varit med om. När jag tänker tillbaka på det så gråter jag. Skulle gärna göra om det hur många gånger som helst.
Allt detta är seriöst tack vare Åsa Norrby. Våran musiklärare, den bästa läraren vi har haft någonsin.

Nu måste jag dra. Ska på fotbollsmatch, bloggar senare.
Puss!


Kommentarer
Postat av: nina

Ja de vart bäst :D <3

2009-08-31 @ 19:51:42
URL: http://najna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0