There is no future, there is no past, I live this moment as my last.

Tjoooooo!
Jag mår lite bättre nu, ska snart ta en alvedon och försöka få ner min feber... Men shit, det är lugnt asså. Jag tror att jag är frisk snart, inget allvarligt här inte!

Vad har jag gjort idag då?
Jag har tittat på en film imorse, "Arizona dream" (tror jag att den hette). Den var ganska underhållande faktiskt.
1. Johnny Depp var med... Hur snygg är inte han på en skala lixom?
2. Den var annorlunda, mycket annorlunda.
3. En tjejs kommentar: "Jag kommer att leva enda tills jag blir en havssköldpadda".

Efter filmen sov jag ett tag, sedan fixade jag min blogg. Vilket ni som läser kanske ser. Jag är faktiskt relativt nöjd. Den är fin min design tycker jag. Fast jag ska faktiskt inte ta åt mig hela äran Maja har faktiskt gjort min header. Tack så mycket gumman!

Någon timme vid datan och sedan var det supernatural och sömn som härjade.
Man kan säga att jag tog en liten powernap såhär på eftermiddagen, jag älskar att ta powernaps, sjukt härligt!

Jag hatar att komma på hur man ska avsluta inlägg, det känns som om man alltid avslutar på samma gång. Så inlägget får ta slut precis här och nu.

Kommentarer
Postat av: maja

Den passade bra in på din blogg :D <3

2009-08-26 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0