Svennebanan är den bästa mest irriterande låten i mitt liv just nu.

Dålig uppdatering igen. I know. Det finns bara inte tid på sommaren, har haft skitkul... Speciellt i lördags. Grymt var det iallafall.

Idag har jag legat på stranden/varit i norrtälje hela dagen. Skit soft! Min vän Sandra har jag att tacka för det här.
Jag är betuttad (Ordet ifrån min vän Emmas grymma ordförråd) i en pojke. Som bara en del vet om. Ni som vet är speciella, ni är de enda jag litar på. Ta åt er!

Jag känner ingen som helst inspiration till att skriva. Sandra är ute och går, Emma är i fucking Ystad, Anna och Elin ska flytta, jag vill inte att det ska ske!
Jaja, vad ska jag göra åt saken?
Skola om tre veckor... Jag längtar inte. Vill inte att sommaren ska ta slut!
Något jag däremot längtar efter är min födelsedag på söndag. 16 år, det känns inte mycket samtidigt som det gör det.

Jag vill bara meddela för alla att jag älskar min lillasyster Johanna (jag älskar i och för sig hela min familj men aa).
Hon är världens underbaraste, även fast hon är en elak bitch ibland, så är hon ändå min syster och den bästa jag har. Ni som inte har chansen att träffa henne eller tålamod till att lära känna henne, ni går verkligen miste om något.
För henne kan jag berätta saker och kan lita på att hon berättar allting för mig.
Puss på dig älskling!


Kommentarer
Postat av: Cissi

va fint sagt! Jag tycker ni e underbara båda två!! Saknar er...puss

2009-08-05 @ 09:41:52
Postat av: Jennifer

Saknar dig också faster!

Puss

2009-08-05 @ 19:40:10
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0