Att vara sjuk är inte så mysigt, men jag tänker inte sitta hemma för det inte. Jag ska träffa Elin, lev med det!

Godmorgon alla glada.
Sjuk idag också, lite feber och har spytt en gång, men aa. Det går säkert över till imorgon. Jag vill inte missa körsången!
Jag som hade planer på att träffa Elin, får se hur det blir med det.

Såg den nya serien igår, true blood.
Jag var aningen besviken på att Alexander Skarsgård inte var med i det avsnittet... Men jag tror faktiskt att serien kan bli bra. Lite inslag av Twilight, men aja.. Skitsamma, man måste väl få inspireras lite lixom? 
Jag gillade den iallafall och kommer nog följa den.

Våra bästa år om tio minuter, sen funderar jag på ett bad, Supernatural, Förhäxad eller Twilight.
Vad säger ni om det?


Saknar tiderna med dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0