Jag älskar tuggummin, speciellt läkerol tuggummina.

Hejsan, jag sitter nu här med Johanna, Sandra och Robin. Trevligt, trevligt.
Robin är dock den enda som vill vara med mig... Sandra och johanna gick iväg.

Gårdagen igår blev både lyckad och misslyckad.. Det hände en incident, som är en hemlis. Allt annat var väldigt roligt. Speciellt Robin när jag skjutsade honom. Extremt kul!

Nu ska vi snart dra till Roffes och käka lunch, niiiice som fan ju!

Jag och Johanna har nästan övertalat Sandra till att stanna till imorgon istället. Det är härligt!

Nu ska jag kolla bilddagboken lite snabbt innan vi drar.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Say whaaat??? Vart gick jag och Johanna? :S ^o):O :O :O

2009-08-30 @ 23:47:20
Postat av: Jennifer

Ni gick ut ur sovrummet och typ in i hennes rum...:'(

ROBBIN VAR DEN ENDA SOM STANNADE!!!!!! :(:(:(:(:(

2009-08-31 @ 17:45:09
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0