It's mooooooooney time.

Hejsan.
Tänkte bara berätta att jag snart ska gå ner och hämta min lön, det känns extremt skönt att tjäna sina egna pengar faktiskt.

För er som inte visste så sitter jag barnvakt varje torsdag mellan halv sex och sju, ibland är det lite längre men oftast mellan de tiderna. Jag sitter då barnvakt åt lilla baby Sandra, (hon är med på min header, högst upp till höger). Hon är så söt, man vill bara pussa på henne varje gång man ser henne!
Hon är då ett år och några månader, oftast en snäll flicka som gillar att leka med min telefon.

Tänkte också berätta om hur duktig jag känner mig, jag har ju varit hemma en "feberfri" (eller vad man nu säger) dag idag. Så då har jag faktiskt, plockat ur och in i diskmaskinen och städat hela mitt rum. Lite duktig är jag väl då?

Kom på vad jag har glömt att säga om min framtid...
När jag, Emma, Elin och Lisa var på ålandsbåten för ett tag sedan så kom faktiskt jag och Emma överens om att när vi är 18 så ska vi flytta in i en lägenhet i Norrtälje och leva tillsammans.
Jag håller fast vid det om du gör det Emma!

Nu drar jag och hämtar lönen, berättar hur mycket det blev sen.
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0