Ja, ni som läser det här då. Hos Sofi ikväll, ni som inte vet vart det ligger, snacka med någon som gör det då.

Hemma idag också, dock ingen feber idag. Vilket är väldigt skönt, men jag är väldigt förkyld. Fast vet ni? Det skiter jag i, för jag ska till Sofi ikväll!
Ska dra ihop lite folk tänkte vi. Nice som fan.

( Sitter och lyssnar på "Another day" från Rent, den är så bra! (På tal om ingenting) )

Har snackat med min vän Sandra nu på morgonen och hennes mor vill inte åka ut till landet, så jag ska försöka tala med min mor så hon kanske får sova här.

Ska nu gå och fräscha upp mig, ta ett bad och tvätta löshåret och sedan städa.
Kul för mig...


Roger och Mimi, från filmen Rent.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0