Man skulle nästan kunna säga att inlägget är till Emma, efterson det bara är bilder på henne och mig (Emma Anjou och Johanna på ett hörn) men ändå. Jag älskar gymnasiet och så kommer det förbli.

Idag har det varit en mycket rolig dag. Den mesta tiden har spenderats med Melissa och Emily (vet inte hur hon stavas).
Sedan har jag även bekantat mig med Rikard och Carolina.

Det har varit musik, musik och åter musik hela dagen typ (förutom sista lektionen då det var historia).
Jag kom hem för typ en timme sen och har inte gjort så mycket, gråtit över min räkning. Tro mig, den är inte rolig...

Min lillasyster sitter och stressar mig.. Vi ska till gräddö och köpa kontantkort och så.

 - Jag älskar dig syster.

Kommer inte glömma denna dag, rolig som fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0