Jag älskar facebook, en mycket härlig och rolig hemsida

Invirad i duntäcke, tofflorna på och avslagen cola. Det är så det ligger till just nu. Jag vaknade upp till 38 graders feber, inte nice asså.
Ur högtalarna kommer låtar från Rent filmen, så bra att det är sjukt.
Har talat med Sandra, ungefär hela morgonen. Hon är så rolig, så jag dör...
Jag lääääängtar tills hon kommer ut igen!

Idag kommer min älskade vän Elin hem, ni vet inte hur mycket jag har saknat henne, jag tror inte ens att hon själv vet det.
Så sjukt mycket är det. Jag känner att jag måste bli frisk till imorgon, annars får jag ta typ ett bussen in till Norrtälje. Jag måste nämligen träffa Elin.
Vi ska fika och snacka ut om allting. Försöka hålla oss från gråt, men jag och Elin är känsliga människor. Så är det bara. Ni får leva med det!

Nej, nu är det snart dags för våra bästa år.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra!

DU är rolig :D:D:D:D:D:D:D

Jag längtar tills jag kommer ut igen!!! Har blivit van vid att träffa dig varje dag så det känns konstigt nu :( Miss uuuuu!!

2009-08-26 @ 14:44:04
Postat av: Jennifer

Haha, det tycker jag nog inte riktigt att jag är....



ELLER HUR! Jag har också blivit van vid det.. Jobbigt värre asså...

SAKNAR DIIIIG !

2009-08-26 @ 17:10:51
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0