Will I loose my dignity? Will someone care? Will I wake tomorrow from this nightmare?

Jag är kär i Adam Pascal.
Rent kommer föralltid att vara min favortifilm (Hej, jag heter Jennifer och är världens tönt). Ni som inte har sett den borde verkligen göra det.
Värt pengarna alla gånger!

Pratar nu med min vän Emma, hon säger nu att hon inte ska ut i helgen. Jag gråter blod. Behöver prata med henne.
Hon ska iallafall försöka övertyga sin mor om att hon ska vara hos mig! Hoppas att det går.

Imorgon börjar jag skolan på riktigt, alltså börjar gå efter scheman och sådant. Jag börjar klockan tio i nio och slutar halv fem. Kul. Jag hatar skolan.
VILL HA SOMMARLOV ALL OVER AGAIN!

Egentligen var det meningen att jag och Madelen skulle pyssla idag, men hon mår dåligt och därför får vi ta det någon annan dag.
Krya på dig vännen!


I will always remember this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0