Finns det någonting som är mer långtråkigt än att vara sjuk? Det är bara irriterande och man mår dåligt. Hoppas jag blir frisk snart då.

Nu sitter jag här igen, snackar med Sandra och Sara. Trevliga människor, gör mig på ett extremt glatt humör!
Ur högtalarna (eller egentligen hörlurarna eftersom pappa tittar på tv i samma rum, men det ser bättre ut med "högtalarna") kommer the kooks, always where I need to be. Jag älskar den låten (Elins förtjänst).

Är inne på facebook, Sandra har tvingat mig att ge spelet farmville en chans, så det har jag gjort. En gubbe har jag gjort och så har jag planterat två gödor (eller vad man nu säger). Jag fattar absolut ingenting, men det är perfekt...
Haha, frågade för en stund sen min far ifall han spelade det, hans svar: "Nej, men min chef gör det". Då frågar jag mig själv, hur gammal är pappas chef?

Asså, ni gott folk, måste börja kommentera. Det är faktiskt ganska tråkigt att driva en blogg om ingen kommenterar.
Jag vet i och för sig hur svårt det är att komma på någonting att kommentera, men det finns alltid någonting man kan dra till med?

Funderar på att gå och ta ett bad nu, det är så jävla skönt och man känner sig så grymt fräsch efteråt!
Innan jag drar, någon som har förslag på musik, som ni tycker är grym?

Jag saknar faktiskt mitt bruna hår, jag tycker nog att jag passade bättre i det.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0