"inte om du inte är rädd för att bli av med ett ben....hajenmelodi" - Julian Ekstrand

Snackade just med Mattias, he always make my days!
Jag träffade också Madelen imorse, trevligt att du är lite friskare vännen.

Idag har det varit en ganska soft dag faktiskt. Melissa var fan roligtast! "Min kurre magar", jag skrattade extremt mycket.
Imorgon trodde vi att vi skulle få sovmorgon, men neeeeeeeeeeej nej. Varför skulle vi få det?

Jag har faktiskt pratat med Anna idag och löst saker och ting. Det var extremt skönt.
Tjejbråk är bara jobbigt och irriterande, var en man och slå istället eller skit i det hela.

Nu för de senaste fem minutararna sen så kom jag på att Julian är en cool kille... ganska läskig, men ändå cool.

Jag har funderingar...igen....

Varför är jag en sådan mes?
Svar: Jag vet inte, har alltid varit, kommer alltid vara. Men detta måste sluta.

Varför är jag rädd för att göra fel?
Svar: Jag vet inte, fel gör man för att lära sig vad som är rätt.

Har ingenting mer att skriva, ganska tråkigt inlägg egentligen, onödigt dessutom, men shit the same (förlåt Sandra, det är som en drog...)
SEE YOU SUCKERS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0