En dag mer eller mindre i paradiset skadar väl inte, eller?

The voice igår blev faktiskt extremt kul. Jag åkte in med Madeleine från södersvik och sedan i Norrtälje mötte vi upp Ida och Annica. Vi kom på en buss som gick halv åtta, vilket ledde till att vi kom in försent.
Jag missade Darin. Han var anledningen till att jag åkte in och sen missade jag honom.
Iallafall, när vi var inne där mötte vi Madelen och Mattias, samtidigt försökte jag hålla kontakten med Emma.
När vi står inne i allting och pressar oss mot scenen, så kommer folk emellan och jag tappar bort alla.
Efter ett tag hittar jag Emma och så gick jag med henne, Tess, Issa, Niklas och Leo istället. Jag och Emma sjöng som galningar till svennebanan, vi kan ju hela låten ;)

När allting var slut så började sökandet efter mina vänner som jag skulle åka hem med. Tillslut hittar vi dem, men då är Mattias försvunnen. Jag och Madelen försökte då gå iväg från alla så vi kunde ringa, men det gick inte för vi kom bara till telefonsvar.
När jag sedan ringer till hans telia mobil svarar han och säger att han är vid tälten längst bak. Vi går dit men hittar honom inte. Sedan efter några minuter kommer han gående till oss.
Jag, Madelen och Mattias ville åka hem så vi skiljdes åt från Annica, Ida och Madeleine.
Innan vi gick till tunnelbanan drog vi till donken och käkade lite.
Kom till Norrtälje lite innan 1 och då hämtade mor upp mig och vi åkte hem. 

Skulle egentligen ha varit med Sandra någonstans men jag orkade verkligen inte. Så medan jag väntade på svar så somnade jag och vaknade sedan när Jennie och Johanna kom för att göra mig sällskap så jag slapp sova ensam.
Snällt av dem!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer och sker, ska vara med Sandra och försöka tvinga med henne till björkövallen, kommer nog itne gå. Men det skadar aldrig att försöka.
Ifall jag får något svar av henne, vilket inte verkar ske för hennes mobil har typ dött.
Ska väl försöka få tag i henne på annat sätt.

Nu ska jag klaga för min syster, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0