17 december

Shit, vad det börjar närma sig jul nu.
Det är ju inte alls långt kvar ju. Jag längtar!
I och för sig inte till lovet, vi har det ju så grymt kul på estet. Men till själva julafton. Det är så mysigt för min del.

Lugn dag idag, hade bara en lektion och det var teater. Inte alltför jobbigt faktiskt.
Repade bara sen till ungefär 20 över 2. Låg då i soffan och snackade lite med folk.
Alla bussarna var ju totalt fuckade idag också och mamma skulle ändå in till Norrtälje så hon hämtade upp mig och sen åkte vi direkt till kyrkan.
För idag hade nämligen Josefine sitt julspel.

Det är ju då en tradition på Rådmansö och hon var jätteglad över att vara Maria så jag kände mig tvungen till att åka med.
Dessutom är ju alla småbarn så extremt söta!

Ska gå och titta på Narnia nu med Johanna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0