23 December

Som sagt, det var grymt längesen jag skrev. Men jag har ingen energi till någonting.
All min energi tömdes i lördags/söndags. Jag orkar ingenting. Det enda jag gör är att vara trött, sova och tänka. Prata med Melissa, det lyckas jag också göra.
Nu låter det som jag var med om något överdramatiskt. Vilket jag absolut inte har. Det har bara varit överjobbigt för hela mig.

Jag och Johanna drog till Rimbo igår, vi skulle till Melissa. Träffade Åman på station och sen satt vi och snackade med honom på bussen. Han är skittrevlig, verkligen, det tycker jag.

Får se vad jag hittar på för skoj, ska snacka med Melissa.
Jag ska iallafall träffa Bambi på fredag förmiddag. Kommer bli astrevligt ju :)

Imorn är det julafton också, kommer säkert bli kul. Jag känner typ ingen julkänsla alls. Men, det kommer nog.
Har inte mycket mer att säga. Hörs.

Peace.




Heaven's hung in black.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0