25 December

Dagens vill ha: Mina ipodhögtalare med mig överallt
Dagens klädsel: Jeansleggings, grönr linne, svart tröja
Dagens frisyr: utsläppt, rakt
Dagens händelse: blev irriterad när vi spelade buzz och satte mig här istället
Dagens låt: Mandy Moore - Cry
Dagens planer: träffa Bambi, sen Melissa och åka till Älmsta
Dagens saknad: Melissa
Dagens dummaste: vakna
Dagens sjuka: förkylning
Dagens drog: musik, alltid
Dagens roligaste: Melissa i telefon halv 11
Dagens favorit: mysiga stämningen dagen efter jul
Dagens köp: nothing
Dagens godis: någon rosa
Dagens humör: glad, absolut
Dagens ord: attans

Kommentarer
Postat av: Liucija

JAG SAKNAR DIG!!! jag känner mig utanför.. :( du och Melissa träffas så ofta, men ingen vill leka med mig.. :( jag vill också hitta på nåt med er! <333

2009-12-26 @ 19:54:13
Postat av: Jennifer

Jag saknar dig också!

Klart vi vill vara med dig gumman :)

Vi får ta och hitta på något alla tre när Melissa har kommit hem från Kallmar! <33

2009-12-28 @ 20:36:04
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0