'Cause I was born to tell you I love you

Har inte bloggat så mycket nu idag. För det har varken funnits tid eller ork.
Jag har inte gjort så mycket heller, så vad finns det att berätta?

Jason och Max var hos mig och Johanna idag (innan Ida kom) och vi hade myyys!
Onsdagsmys you know? :D

Sitter uppe nu när jag borde sova, men jag är inte ett dugg trött. Tror inte att Johanna eller Ida heller är det, men jag borde sova.

Jag får sova längre imorn! Men det kommer jag inte göra, eftersom Johanna och Ida måste upp tidigare...
Och jag kan inte sova om någon annan i huset är vaken. Drygt.
Nej, måste försöka få lite sömn nu.

Puss

Don't give me hope if you don't mean it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0