Dagen efter julafton... Ja, det funkar väl ;)

Igår var det ju, som sagt, julafton och mycket fina paket trillade in. Men den bästa presenten måste nog ha varit Ipodhögtalare. Jag är lycklig!
Även nya jeansleggings/tights, behövligt!

Idag så ska jag och Johanna in till Norrtälje. Ska träffa Bambi ett tag :)
Senare kommer Melissa in och då ska vi nog käka och sen tar vi kvart i åtta bussen till Älmsta. YEAH!
Vi ska åka till Robin, det lär ju bli kul.

På tal om ingenting, hur fan kan Mr. R göra sådär som han gör mot min syster.
Jag vet att jag inte har någon som helst rätt till att lägga mig i. Därför gör jag inte det.
Tycker bara att det är en jävligt fittig stil att hålla på som han gör.


Aja, ska läsa lite bloggar sen skjutsar mamma in mig och Johanna till Norrtälje.
Peace


Kommentarer
Postat av: emma bardosson

DET VAR HEMSKT GJORT. fast nu vill jag veta vad som hänt, jag är lite insatt, men bara lite! för jag hänger inte med !!! Emo

2009-12-27 @ 11:58:52
Postat av: Idioter

Du är fan dum i huvudet, "robin"(ganska uppenbart att du menar honom) har inte gjort något fel, johanna är den som får skylla sej själv. Och du jennifer är fan dum i huvudet. "vill inte lägga sej i"? Vafan gör du nu då idiot.

LÅT ROBIN VARA, DU OCH DINA VÄNNER KAN FAN SLUTA LÄGGA SEJ I I HANS LIV!

IDIOTER!

2009-12-28 @ 06:16:59
Postat av: Jesper

Vad i helvete har Robin gjort för fel? Tala om det innan jag lackar ur helt jävla totalt, idiot.

2009-12-28 @ 16:05:39
Postat av: Jennifer

Jag har itne lagt mig i, och säg inte att det inte stämmer som jag säger. Har själv sett smsen. Ni kan komma till mig direkt ifall ni har något att säga.



Emma snackar med dig sen.

2009-12-28 @ 18:12:25
Postat av: J

Säg vafan han har gjort fel då.. på facebook, eller i norrtälje, jag är där hela tiden:)

2009-12-28 @ 19:19:02
Postat av: Jennifer

Vart som passar dig bäst :)

2009-12-28 @ 19:50:38
Postat av: Du lägger dej i som en jävla jude jennifer

Du säger att du inte lägger dej i?

Ändå skriver du om det i din dryga blogg och sen läser du deras sms konversationer?

Du är fan dum i huvudet!

<3 robin <3 hanna <3

Kärlek till dom helt klart!

2009-12-30 @ 02:44:59
Postat av: Jennifer

Huh?

Sms konversationer?

Johanna har visat mig smsen om det var det du menade?

Det är ingen som tvingar er till att läsa min blogg, om den nu är så "dryg" så är väl det mina buisness och inte era? :D

2009-12-31 @ 13:45:40
URL: http://jenife.blogg.se/
Postat av: robins vän =D

han gillar inte henne, okej? visst, det är väl inte kul för henne, men så är det. bara att acceptera? :)

2009-12-31 @ 21:04:40
Postat av: Higher

Jennifer är en äcklig hora som håller på :)

Hatar henne:p

2010-01-02 @ 00:40:10
Postat av: Jennifer

Det är det jag har försökt säga. Att jag accepterar det Robin har valt, vilket jag även har pratat med honom om!



HAHAAHAHAHHA, kolla upp vad en hora är ;)



Kan inte folk börja skriva vilka dem är, istället för att vara lagom omogna och inte våga skriva ut det.

2010-01-02 @ 18:21:22
URL: http://jenife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hållkäften.

INGEN av er har något med saken att göra så lägg er inte i.

Jag och Robin är vänner, alla är glad.

Fan.. lev livet istället för att bråka om det här människor, vad håller ni på med?

2010-01-02 @ 21:51:46
URL: http://wranning.blogg.se/
Postat av: Robin här :D

haha lackar på den här konversationen xD

om jag får säga vad jag tycker: ALLA här är lite omogna som inte kan säga villka ni är, och vrf lägger sej alla i? och lite omoget av dej jennifer att ta upp det överhuvudtaget, du behöver inte lägga dej i, och ingen annan däremot?

det här är mellan mej och Johanna så ni alla andra kan hålla er utanför :O

Johanna vet hur det ligger till, jag vet hur det ligger till, och det gör inte ni, och jennifer nu behöver inte du komma och skriva att det var såhär du menade hela tiden, du var arg på mej för att ha sårat din syster, jag ber om ursäkt för det och det vet du, men det finns ingen anledning för dej att skriva om det här, vet att det är din blogg och du skriver om dej själv, men det här handlar inte om dej utan mej och Johanna...

och som Johanna sa; Vi är vänner.

Allting löser sej, och ni som skriver till Jennifer för att skydda mej lr vafan som helst, jag bockar och tackar, men det här kan jag lösa själv.

Så nu vet ni, sluta larva er här, och hitta en annan blogg att bråka på nu.



nu ska man avsluta det här också tihihi!

hosthost

SHUT THE FUCK UP EVERYBODY :D <3



Älskar dej Jesper :D <3

2010-01-05 @ 01:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0