Den 6 December

Hahaha, jag älskar folk som är fulla och som bjuder.
Gick över till farmor och farfar för att ge pengar till mamma och pappa. Så står mamma och Raisa ute och röker. Jag och Kevin frågar väldigt snällt och gulligt om en varsin öl. Men Jimmy och Raisa hade inte så många kvar så vi gick in till farfar, som var jättesöt och skulle ge oss en varsin. Så gick ha n och kollade så hade han inga. Han blev jätteledsen. Men vi fick iallafall en att dela på av Raisa sen. Riktigt gulligt!

Nu har jag och Kevin sjungt singstar ett bra tag så jag måste vila rösten.
Haha, jobbigt sånt här vettni ;)

Funtar på när vi ska gå och lägga oss, jag börjar bli riktigt trött, men ska kanske göra lite kaffe så blir man pigg :)
Det är ju så grymt gott :D

Ska gå och lyssna på när Fredrik spelar nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0