I found it kind of funny, I find it kind of sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had.

Hejsan ;D
Jag är så himla glad för min vän Max skull. Jag älskar när det går bra för min vän.
Jag har ju lovat Max att åka med honom till hans flickvän och hämta saker därifrån. Jason kommer också åka med. Förstår att Max inte vill åka själv. Klart jag ställer upp, vafan :)

Har precis duschat, extremt skönt.
Fick ju lypsyl i hela ansiktet/håret. Mycket mysigt vill jag påstå.
Robin kletade in sig själv i mitt lypsyl och kletade sen det i mitt och Liucijas ansikten och lite på Jason tror jag.
Kände mig som tjejen i "den där Mary", HAHA!

Ska kolla bilddagboken och lite annat nu och sen städa färdigt på rummet och packa.
Drar ju som sagt till Jimmy och Raisa imorn.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0