God fucking jul på er då.

Jag gillar julen, absolut. Tolka inte min rubrik fel. Men saker har hänt som inte borde ha hänt, jag är fortfarande tömd på energi. Jag har ingen ork som helst kvar, mina glasögon ligger hos Jimmy och Raisa, plus att jag hostar/nyser stup i kvarten. Det är mycket negativa saker här...
Plus att jag hatar timmarna innan själva "julfirandet". Då är morsan stressad hela tiden.
Det här året tänker jag inte klä upp mig och gå runt med mitt fake leende hela dagen och låtsas att allt är bra. Jag vet att det inte är det. Och jag tänker inte låtsas.

Jag undrar hur du firar jul.
Jag vill veta vad
du gör nu, hela tiden.
Men jag vet att det
inte kommer bli så.

Kommentarer
Postat av: Erika

God Jul Gumman <33

Hoppas du kan få en bra jul och försöka glömma för ett litet tag. Kram, finns här för dig <33

2009-12-24 @ 10:11:40
URL: http://erikaperssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0