Jag saknar min Emilutta

Jag har inte så mycket att skriva. Har förklarat allt i bilder typ. Jag kom hem vid halv tio igår från Frida och hon har ingen data hos sig än så det blev ingen uppdatering tyvärr.

Snart är det Idol, mitt absoluta favoritprogram. Töntigt? Jaa, jag vet. Men det är ju asbra.
Jag personligen hoppas på att Erik och Calle hamnar i final. Alla som jag känner vill typ ha vidare Erik och Tove, men inte jag inte. Jag håller fast vid Calle och Erik. Så det så.

Ikväll när Johanna kommit ska jag se vad vi ska hitta på , något mysigt lär det ju bli.

Emma bästavän, återigen. Lyssnar på stjärnfallet och tänker på dig gumman. Saknar dig något enormt, men snart är det lov och då jävlar.



Vi bjuder på den älskling.


Kommentarer
Postat av: emma

JAG ÄLSKAR DIG, DIG, DIG OCH ÅTER DIG.

Hoppas vi ses snart!

2009-12-04 @ 21:03:17
URL: http://bardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0