Liucija, börja säga "Sessy" :D

Fyfan vad jag älskar mina vänner. Helt underbara.
Alla är helt fantastiska, speciellt Melissa, Amanda och Liucija.


Har haft en mycket rolig dag måste jag säga.
Slapp historia så det är chill :)

På historia tiden sprang jag, Melissa och Liucija runt och fotade och var hur töntiga som helst. Men det är kul att vara barnslig. Finns inget bättre.
När vi gått ner till station jag, Melissa och Liucija så gick jag in på station och då satt Johanna, Freja och Fanny där så jag och Freja gick iväg och tog ut pengar så gav jag dem till henne. Så nu är jag inte skyldig henne något mer längre. Det är perfekt.

Imorgon är det lill-lördag, som jag, Liucija och Melissa kallar det.
Vilket är nice ju, då får man ha det riktigt mys. 

Ska nog sova hos Melissa på fredag också. Ska hjälpa henne vakta hunden på lördag rätt tidigt så det får bli att sva över. Men jag har saknat den filuren så mycket så det gör inget.

Hoppas alla har grattat Bambi på namnsdagen idag ;)

Juste! Jag har även namnsdag imorgon. Eftersom jag heter Jennifer Sara Beatrice Wranning så har jag namnsdag. Det är beatrice nämligen :D

Ska läsa bloggar nu och sen städa rummet, allt för att göra mamma glad.

Innan kommer bilder;



Jag och Melissa. <3



Amanda. <3



Jag och Liucija. <3

(Alla bilder är tagna från Liucijas bilddagbok).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0