Ny dag, ny chans, allt är nytt idag.

Godmorgon.
Jag är så grymt jävla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men jag och Johanna var uppe och lånade kaffe nyss så nu sitter jag här med min kopp och myser. :D

Vet inte vad jag ska hitta på idag, lär nog bara vara hemma.
Glömde ju att säga att jag fick presentkort på Gina Tricot av Jimmy, Raisa, Kevin och Nathalie.
Så jag och Johanna ska nog dra in till Täby på onsdag.

Jimmy fick en rätt... intressant sak av farmor och farfar som jag ska visa snart...



Det är alltså ett par kallingar som det står "Raisas lollipop" på.
Hihi, busiga farmor och farfar är.



Het bild på mig och Johanna från igår.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0