Tråkig lista igen, tagen från Carolinas bilddagbok.

kärlek

är du singel nu? - Ja
föredrar du långa förhållanden eller massa strul? - Beror på humöret, förhållanden tror jag
är du redo o satsa på ett förhållande nu? - Möjligtvis      
har du en kk? - Nej
har du kört oskyddat nån gång? - Nej
har du playat någon nångång? – Nej
har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Ja
haft sex på fyllan? - Nej
sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? - Ja
sparat något från ett gammalt förhållande? - Tror jag inte
somnat gråtande pga kärleken? - Ja, det är klart
varit på en blind date? - Nej

familj / boende

bor din mamma och pappa tillsammans? - Ja
har du några syskon och isåfall vad? - Två systrar
bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Nej
hur bor du (villa, lägenhet osv)? - Villa
har du eget rum? - Ohja!
vilken färg har du på tapeterna? – Vitt/rött
har du en tv i ditt rum? - Ja
stor eller liten säng? – Liten

sista som

du fick en puss av? – Liucija, tror jag
sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? – Johanna
du delade ett riktigt skratt med? – Melissa, Amanda, Rasmus, Erica och Saga tror jag.
du gick på bio med? - Johanna, Amanda, Liucija och Ida
du höll i handen? - Amanda
du var på stan med? - Johanna och Ida
delade en pizza med dig? – Vet inte
du fick telefonsamtal av? - Josefine
skicka ett sms till dig? - Mickis

övrigt

brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Ja?
längtar du till sommaren igen? - Ja, men nej, men ja, men nej
när du tittar dig i spegeln, vad säger du då? – Snyggt hår
hur svarar du i telefon? – Hallå
vill du ha barn? - Ja
har du gjort något olagligt? – Klart jag inte har
hatar du någon riktigt mycket just nu? - Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0